Yandere Simulator Wiki
Advertisement
Yandere Simulator Wiki

Kaho Kanokoginauczycielka klasy 3-2. Jest aktualnie jedną z postaci, która może wysłać Yandere-chan do gabinetu pedagoga.

Wygląd[]

Kaho ma ciemnobrązowe włosy, ułożone w wysoki kok po lewej stronie głowy. Jej oczy są koloru żółtego. Nosi białą koszulkę oraz ciemnoszarą marynarkę, spodnie, szpilki i okulary.

Osobowość[]

Tak jak wszystkie nauczycielki, posiada osobowość rygorystyczną. Jeśli przyłapie protagonistkę robiącą coś podejrzanego, oznacza wysłanie do szkolnego pedagoga. Jeśli zobaczy bohaterkę mordującą ucznia, zaatakuje ją, chcąc ją zatrzymać. Gdy spróbujemy zrobić jej zdjęcie, będzie patrzeć na nas podejrzliwie.

Klasa[]

Osobny artykuł: Sale lekcyjne

Ciekawostki[]

  • W aktualizacji z 12 sierpnia 2015 roku nie posiadała portretu w swoim profilu informacji. Jednak zostało to szybko naprawione.
  • Przed aktualizacją z 1 lipca 2020 nazywała się Kaho Kanon. Imię to było złożeniem 40 i 41 najpopularniejszego japońskiego imienia żeńskiego w 2012 roku.
  • W siódmym tygodniu, ona wyjeżdża na urlop i w tym czasie zastąpi ją Mida Rana, czyli kolejna rywalka Yandere-chan.