FANDOM

Juku Renuczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Juku ma jasnobrązowe włosy i oliwkowe oczy. Na głowie nosi bandanę z japońskimi znakami, która jest znakiem rozpoznawczym klubu sztuk walki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada kimono.

OsobowośćEdytuj

Juku jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbował obezwładnić Yandere-chan. Podczas, gdy protagonistka nie ma przy sobie broni, obezwładni ją od razu. W przeciwnym wypadku, będzie mieć możliwość walki z nim, przy czym wygraną, będzie zabicie Juku. Jeśli zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jeżeli gracz będzie chciał zrobić mu zdjęcie, zdziwi się i będzie nam przyglądał się z zaintrygowaniem, podobnie jak nauczycielki.

YandereDev wyobraża go sobie jako nieśmiałego i skrytego chłopca. Być może wstąpił do klubu sztuk walki, ponieważ słyszał o delikwentach w Akademi, jednak nie robi postępów.[1]

InformacjeEdytuj

Terminator Budo Masuty. Informacje o Juku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

15 listopada 2015 Dodano Juku.
1 stycznia 2016 Zmieniono osobowość Juku z heroicznego na pupilka nauczyciela.
18 sierpnia 2018 Ponownie zmieniono osobowość Juku na heroicznego.
19 lutego 2019 Zmieniono kolor włosów i tęczówek oczu Juku.

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/8mkwyn