Itachi Zametorauczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu sportowego.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Itachi ma rude włosy oraz zielone oczy. Posiada krzaczaste, rude brwi oraz kozią bródkę. Na głowie nosi zielone okulary pływackie, jako znak rozpoznawczy klubu, do którego należy. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada strój do biegania lub kąpielówki imitujące futro tygrysa. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem pływaka, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu. Jego ciało jest umięśnione.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Itachi jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Itachi zobaczy same zwłoki, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej wychowawczyni. Gdy Yandere-chan będzie chciała zrobić mu zdjęcie, popatrzy na nią podejrzliwie.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Gburowaty i nieprzyjazny uczeń. Wyjątkowo konkurencyjny; nigdy nie odrzuca wyzwania. Jeden z najbardziej sprawnych fizycznie uczniów w szkole. Nigdy nie przegapi okazji, by zademonstrować swoją imponującą siłę fizyczną. Informacje o Itachim, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Członkowie klubu sportowego[edytuj | edytuj kod]

Członkowie klubu nie przepadają za nim, ale szanują go za jego możliwości i umiejętności.[1]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.
  • Jego imię, „itachizame” (イタチザメ), oznacza rekina tygrysiego w katakanie, gdzie „tora” (虎) oznacza tygrysa.
  • Jeśli Itachi i Budo wdali by się w bójkę, prawdopodobnie wygrałby Budo, gdyż on opanował technikę walki, natomiast Itachi ma tylko brutalną siłę.[2]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]