FANDOM

Itachi Zametorauczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu sportowego.

WyglądEdytuj

Itachi ma rude włosy oraz zielone oczy. Posiada krzaczaste, rude brwi oraz kozią bródkę. Na głowie nosi zielone okulary pływackie, jako znak rozpoznawczy klubu, do którego należy. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada strój do biegania lub kąpielówki imitujące futro tygrysa. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem pływaka, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu. Jego ciało jest umięśnione.

OsobowośćEdytuj

Itachi jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Itachi zobaczy same zwłoki, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej wychowawczyni. Gdy Yandere-chan będzie chciała zrobić mu zdjęcie, popatrzy na nią podejrzliwie.

InformacjeEdytuj

Gburowaty i nieprzyjazny uczeń. Wyjątkowo konkurencyjny; nigdy nie odrzuca wyzwania. Jeden z najbardziej sprawnych fizycznie uczniów w szkole. Nigdy nie przegapi okazji, by zademonstrować swoją imponującą siłę fizyczną. Informacje o Itachim, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RelacjeEdytuj

Członkowie klubu sportowegoEdytuj

Członkowie klubu nie przepadają za nim, ale szanują go za jego możliwości i umiejętności.[1]

CiekawostkiEdytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.
  • Jego imię, „itachizame” (イタチザメ), oznacza rekina tygrysiego w katakanie, gdzie „tora” (虎) oznacza tygrysa.
  • Jeśli Itachi i Budo wdali by się w bójkę, prawdopodobnie wygrałby Budo, gdyż on opanował technikę walki, natomiast Itachi ma tylko brutalną siłę.[2]

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/9b4bzb
  2. https://yandere-simulator.fandom.com/wiki/Itachi_Zametora