Iruka Dorufinouczeń Akademi High School.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Iruka posiada szare włosy i czerwone oczy. Na głowie nosi bordowe okulary pływackie. Ubiera się w domyślny męski mundurek szkolny. Podczas zajęć klubowych zakłada niebieski dres lub bordowe kąpielówki z małą aplikacją delfina. Jego ciało jest umięśnione.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Iruka jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Iruka zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, będzie patrzeć na nas zaintrygowany.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Bardzo cichy uczeń, który rzadko się odzywa. Zawsze chce być na sali, torze lub basenie; bardzo poważnie traktuje działalność klubową. Krąży plotka, że wstąpił do klubu sportowego, ponieważ chciał zaimponować komuś, w kim się podkochuje. Informacje o Iruce, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.
  • Jego imię, oznacza delfina, a jego nazwisko jest japońską wymową słowa "dolphin" (pl. delfin).
  • Jego wygląd jest wzorowany na delfinie albinosie.