FANDOM

Iruka Dorufinouczeń Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Iruka posiada szare włosy i czerwone oczy. Na głowie nosi bordowe okulary pływackie. Ubiera się w domyślny męski mundurek szkolny. Podczas zajęć klubowych zakłada niebieski dres lub bordowe kąpielówki z małą aplikacją delfina. Jego ciało jest umięśnione.

OsobowośćEdytuj

Iruka jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Iruka zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, będzie patrzeć na nas zaintrygowany.

Informacje Edytuj

Bardzo cichy uczeń, który rzadko się odzywa. Zawsze chce być na sali, torze lub basenie; bardzo poważnie traktuje działalność klubową. Krąży plotka, że wstąpił do klubu sportowego, ponieważ chciał zaimponować komuś, w kim się podkochuje. Informacje o Iruce, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Ciekawostki Edytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.
  • Jego imię, oznacza delfina, a jego nazwisko jest japońską wymową słowa "dolphin" (pl. delfin).
  • Jego wygląd jest wzorowany na delfinie albinosie.