FANDOM

Biurko Ayano 16-10-17

Komputer w pokoju Ayano

Internet umożliwia głównej bohaterce kontakt z innymi uczniami, stalkowanie ich w internecie lub kupowanie przez internet.

Komputer z internetem znajduje się w sypialni Ayano w lewym rogu. Można z niego korzystać tylko wieczorem. Internet umożliwia korzystanie z  Kaobook'a.[1],Nozamę, Stokr'a i Yancord'a.

Internet

Loga dostępnych stron internetowych

KaobookEdytuj

YandereFacebook

Kaobook szkoły

Ta strona służy do komunikowania się z innymi uczniami, przede wszystkim do zrujnowania reputacji rywalki. Kaobook ma funcje i jest w zasadzie odpowiednikiem Facebooka.  Jeśli Ayano zdecyduje się napisać wiadomość, pojawi się okienko z tym o to napisem "Dzisiaj widziałam ____ w ____". Jeśli gracz wypełni puste okienka, pojawią się komentarze gnębicielek pod postem Ayano dzięki czemu można zniszczyć innemu uczniowi reputację. Jednak jeśli gracz wypisze coś niezgodnego z prawdą, obniży się jego reputacja.

NozamaEdytuj

Nozama to sklep internetowy dzięki któremu Ayano ma szybszy dostęp do niektórych przedmiotów,niedostępnych w grze. Na chwilę obecną w sklepie dostępny jest:

  •  Mundurek szkolny:33.33$
  • Blond farba do włosów: 8.49$ 

YancordEdytuj

Yancord to parodia strony do rozmów i czatów Discorda. Obecnie można dołączyć na losowy serwer, którym zawsze jest Moonlit Warrior Selene. Na nim znajduje się postać o nicku Selene2005 , z którą można porozmawiać. Po rozmowie z niej powiększa się poziom oświecenia Ayano.

StokrEdytuj

Stokr to strona ułatwiająca cyberstalking, prawdopodobnie jest nazwiązaniem do Dark weeb'u. Dzięki niej możemy śledzić każdego ucznia (prócz Senpaia) by dowiedzieć się o jego zainteresowaniach. Po skorzystaniu z tej opcji, gra od razu przełączy nas od razu do następnego dnia i będziemy mieć wypełnione tematy konwersacji danego ucznia.

CiekawostkiEdytuj

  • Internet został dodany w aktualizacji z 8 października 2015 roku.
  • Kaobook właściwie nazywa się Facebook, gdyż japońskie słowo "kao" (顔), znaczy to samo co angielskie słowo "face".
  • Kaobook szkoły posiada 4,6 gwiazdek.
  • W trailerze aktualizacji, zamiast Kaobook'a, było widać Facebook'a.
  • Nawet gdy któraś z postaci, które odpowiadają na posty jest martwa lub porwana, to i tak odpowiedź się pojawi.
  • Nawet jeśli napiszemy w internecie prawdę (na temat innego ucznia niż Kokona) Saki Miyu zawsze napisze, że to kłamstwo.
  • Nozama została dodana 1 sierpnia 2019 roku.
  • Słowo "Nozama" to anagram od słowa "Amazon", czyli nazwy popularnego sklepu internetowego.
    • Układ strony i logo też jest podobny do firmy Amazon.
  • Na stronie Nozamy znajduje się reklama komórek marki Saikou.
  • Mundurek jest sprzedawany przez firmę Reevocks Inc. Prawdopodobnie jest to odniesienie do anime Kill la Kill , gdzie firma tekstylna nazywa się Revocs Corporation. 

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/79cl6d