FANDOM

Horo Guramu uczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Horo ma srebrne włosy z pomarańczowymi pasemkami, sięgające do ramion. Jego oczy są tego samego koloru co jego pasemka, a na lewym z nich nosi szkiełko. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada biały fartuch, a pod spód fioletowy kombinezon.

OsobowośćEdytuj

Horo pozujący do zdjęcia

Reakcja Horo na robienie mu zdjęcia.

Horo jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Kiedy jednak jego nauczycielka pilnuje już innych zwłok, pobiegnie schować się w swojej klasie. Jeżeli jednak zauważy zabójstwo będąc w grupie, będzie mógł być jedną z czterech osób, która obezwładni morderczynię. Jeśli protagonistka pozbędzie się ciała, przed zjawieniem się nauczycielki, ta uzna, że był to tylko nieśmieszny żart ze strony ucznia i nakrzyczy na niego, przez co ten będzie chodził przygnębiony przez jakiś czas. Następnego dnia, jeżeli Yandere-chan nie zostanie aresztowana, podobnie jak samotnik i dusza towarzystwa, nie będzie chciał z nią rozmawiać, ponieważ będzie na nią zły i przysięgnie, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Wtedy też zirytowany, będzie zakrywać twarz dłonią przy próbie zrobienia mu zdjęcia, jak jest to w przypadku uczniów mściwych. Jeśli zobaczy samo ciało, również zawiadomi nauczycielkę, jednak następnego dnia będzie można z nim porozmawiać, ponieważ nie będzie świadom, kto dokonał zbrodni. Jeśli Yandere-chan spróbuje zrobić mu zdjęcie telefonem, będzie patrzeć na nią podejrzliwie, podobnie jak uczniowie heroiczni.

InformacjeEdytuj

Genialny młody człowiek, znany na całym świecie za udoskonalanie technologii holograficznych. Nawet teraz, poświęca cały wolny czas aby urzeczywistnić science-fiction. Informacje o Horo, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RutynaEdytuj

Horo przychodzi do szkoły o 7:00 AM, po czym kieruje się do szafki, by zmienić buty. Następnie idzie do klubu naukowego, gdzie przebiera się w strój do zajęć i zajmuje się obsługą projektorów holograficznych. Co jakiś czas udaje się do magazynu, po potrzebne rzeczy. O 8:00 AM z powrotem przebiera się i idzie do swojej klasy na lekcje. W trakcie przerwy obiadowej o 1:00 PM, idzie do kafeterii, by porozmawiać z Yaku, po czym znowu kieruje się do klubu. Wraca na lekcje parę minut przed 1:30 PM, gdzie zostaje do ich zakończenia o 3:30 PM. Później bierze udział w sprzątaniu szkoły, a po jego skończeniu, z powrotem udaje się do sali klubu, gdzie zostaje do końca dnia.

AktualizacjeEdytuj

10 maja 2018 Dodano sylwetkę Horo do klubu naukowego.
1 lipca 2018 Horo został w pełni wdrożony do gry.
20 sierpnia 2018 Horo rozmawia z Yaku w kafeterii, podczas przerwy obiadowej.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię i nazwisko, z japońskiego, można przetłumaczyć na „hologram” (ホログラム horoguramu).