FANDOM

Homu Kurusu (jap. ホムクルス) – uczennica Akademi High School.

WyglądEdytuj

Homu ma srebrne włosy z morskimi pasemkami oraz oczy w tym samym kolorze. Z jej uszu wystają szare diody. Ubiera się w domyślny szkolny mundurek. Podczas zajęć zakłada biały fartuch, a pod spód fioletowy kombinezon.

Opis Edytuj

Zimna i apatyczna młoda kobieta. Buduje swoją robotyczną podobiznę w klubie naukowym. Niektórzy twierdzą że jest narcystyczna, zaś inni uważają, że buduje replikę swojej zmarłej bliźniaczki.

OsobowośćEdytuj

Homu jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej wychowawczyni i opowie jej o tym co widziała, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Jeśli gracz pozbędzie sie zwłok, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i dusza towarzystwa, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nią porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Będzie patrzeć na nas zaciekawiona gdy spróbujemy zrobić jej zdjęcie.

CiekawostkiEdytuj

  • Została dodana w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku.
  • Jej imię – Homu Kurusu (ホムクルス) – prawdopodobnie nawiązuje do homonkulusa (jap. ホムンクルス homunkurusu), czyli stworzonego sztucznie człowieka.