FANDOM

Hojiro Zameshiro (jap. ざめしろほじろ) – uczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Hojiro ma niebieskie włosy i jasnoszare oczy. Na głowie nosi czarne okulary pływackie. Ubiera się w domyślny męski mundurek szkolny. Podczas zajęć klubowych zakłada niebieski dres lub granatowe kąpielówki z małą aplikacją rekina. Jego ciało jest umięśnione.

OsobowośćEdytuj

Hojiro jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Hojiro zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, będzie patrzeć na nas zaintrygowany.

InformacjeEdytuj

Sumienny uczeń. Zna Itachiego od dzieciństwa i postrzega go jako rywala, mimo że Itachi zazwyczaj go ignoruje. Ciągle dąży do tego, by lepiej się wyszkolić, aby pewnego dnia w końcu mógł prześcignąć swojego dawnego rywala. Informacje o Hojiro, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

CiekawostkiEdytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.
  • Jego imię, "Hōjirozame" (ホオジロザメ), oznacza białego rekina w katakanie, zaś "shiro" (白) oznacza biały.