FANDOM

Himari Fujitauczennica Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Himari ma blond włosy z długim kucykiem upiętym na bok, w których nosi niebieski kwiat. Ma także oczy w tym samym kolorze. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny chyba, że gracz go zmieni. Przy pasie nosi konewkę.

OsobowośćEdytuj

Himari jest heroiczna. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbowała obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, obezwładni ją od razu, a jeśli ma, dostaniemy możliwość walki z nią, przy czym kiedy wygramy, zabijemy Himari. Jeśli zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, zdziwi się i będzie się nam przyglądać z zaintrygowaniem, podobnie jak nauczycielki.

Według Info-chan jest to radosna dziewczyna, znana z nieprzemijającej lojalności wobec przyjaciół. Gdy jej znajomi mają kłopoty, zawsze im pomoże, przeważnie w dość wyniosły sposób.

Tematy Konwersacji Edytuj

Nielubiane:

  • Plotkowanie

Lubiane:

  • Sztuka
  • Sztuki Walk
  • Ogrodnictwo
  • Anime
  • Cosplay
  • Kotki
  • Sprawiedliwość
  • Szkoła
  • Przyjaciele
  • Natura

Ciekawostki Edytuj

  • Została dodana w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku.
    • We wcześniejszych wersjach gry nie była w pełni wdrożona jednak jej wygląd, w przeciwieństwie do reszty członkiń klubu, praktycznie się nie zmienił.
    • Himari to popularne imię w Japonii, które oznacza słonecznika.