StudentUnknown.png

W tym artykule znajdują się informacje, które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze podczas czytania go.

Hanako Yamada (jap. 山田花子) – przyszła i dziewiąta rywalka Yandere-chan oraz młodsza siostra Taro.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Hanako, autorstwa Aea

Oryginalny model[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny model Hanako został zaprojektowany przez Druelbozo. Ma ciemnoszare włosy, sięgające do ramion, spięte w dwa kucyki po bokach głowy. Jej grzywka jest złapana czerwoną spinką w kształcie serca, jednak dwa kosmyki opadają na twarz dziewczyny. Jej oczy są tego samego koloru, co włosy. Ubiera się w domyślny żeński mundurek i nosi białe podkolanówki.

Dostosowanie[edytuj | edytuj kod]

YandereDev także rozważa, żeby Hanako jako siostra Senpai'a też podlegała zmianie, gdy się go zaprojektuje na początku gry.

Oryginalny wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Hanako został zaprojektowany przez Aea[4]. Początkowo Hanako nie uczęszczała do Akademi i nie nosiła mundurka. Zamiast tego miała top, przykrótkie spodenki i klapki. Jej fryzura natomiast była podobna do obecnej, jednak z małymi różnicami.

Męski odpowiednik[edytuj | edytuj kod]

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Hanako - Hanakō Yamada. Posiadał on krótsze włosy od Hanako i także ciemnoszare oczy. Również nosił czerwoną spinkę w kształcie serca, zapiętą z boku grzywki. Ubierał się w domyślny męski mundurek.

Opis[2][edytuj | edytuj kod]

Hanako jest młodszą siostrą Senpai'a. Kocha swojego starszego brata bardziej niż kogokolwiek na świecie i bardzo jej na nim zależy. Jest bardzo zaborcza w stosunku do niego i denerwuje się, kiedy ten nie chce spędzać z nią czasu.

Po dziewięciu tygodniach rozgrywki, Hanako zadecyduje, że nie może uczęszczać do innej szkoły niż jej ukochany brat i przeniesie się do jego liceum, aby mogła z nim być przez cały dzień.

Hanako śmiertelnie boi się, że jeśli jej brat znajdzie sobie dziewczynę, to zapomni o niej i przestanie spędzać z nią czas. Postanowiła sobie misję, która polega na zatrzymaniu go przed znalezieniem dziewczyny za wszelką cenę, dzięki czemu nikt inny nie może mieć uwagi jej starszego brata. Senpai nigdy nie chciałby zrobić niczego, co sprawiłoby, że jego mała siostrzyczka się rozpłacze...to przyniosłoby zagładę dla każdego kto jest zakochany w Senpai'u.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Na oficjalnej stronie gry jej osobowość to „Dziewczęca i dziecinna”[2]. Ma być przedstawiona jako przylepna, niewinna i emocjonalnie uzależniona od Taro. YandereDev napisał, że będzie typową Happy anime girl[5].

Tematy Konwersacji[edytuj | edytuj kod]

Negatywne[edytuj | edytuj kod]

  • Nauka
  • Brutalność
  • Czytanie
  • Samotność

Pozytywne[edytuj | edytuj kod]

  • Gotowanie
  • Teatr
  • Sport
  • Gry wideo
  • Anime
  • Cosplay
  • Memy
  • Kotki
  • Przyjaźń
  • Rodzina
  • Natura

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Senpai[edytuj | edytuj kod]

Są rodzeństwem z bardzo dobrymi relacjami. Pomimo tego, że jest naszą rywalką - nie pożąda swojego brata. Po prostu pragnie jego całej uwagi i nie chce się z nikim nim dzielić[6]. Gdy nie zostanie wyeliminowana, zmusi swojego brata, aby zaprzysiągł, że nigdy nie znajdzie sobie dziewczyny[7]. Pozbycie się jej będzie wyjątkowo trudne, gdyż praktycznie cały czas będzie ona w towarzystwie Taro.

Jeśli zostanie zabita, psychika Taro spadnie o 60%. 

Gdyby Hanako została porwana, jego codzienna rutyna nie uległaby zmianie, jednak zamiast zwykle wykonywanych czynności (przesiadywanie w różnych miejscach i czytanie książki/obserwowanie ptaków/podziwianie natury) zajmowałby swoje miejsce, wpatrując się przygnębionym wzrokiem w ziemię, wycofywałby się z zaniepokojoną mimiką twarzy lub opierał się o drzewo trzymając ręce w kieszeni i zerkając w stronę podłoża. Temat mógłby pojawić się w dyskusji podczas rozmowy z rywalami tego tygodnia[8].

Osana Najimi[edytuj | edytuj kod]

Osana i Hanako znają się doskonale, gdyż bawiły się razem w dzieciństwie[9]. Hanako byłaby w stanie „oddać” Senpai'a Osanie i nie postrzegałaby jej jako wroga. Gdyby Osana zginęła, Hanako byłaby smutna[10].

Wielbiciel[edytuj | edytuj kod]

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem. Ayano będzie musiała sprawić, aby Hanako pokochała swojego wielbiciela jeszcze bardziej niż kocha swojego brata.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Imię Hanako Yamada, tak samo jak w przypadku Taro, jest japońskim odpowiednikiem imienia Anna Kowalska (żeńskim najpopularniejszym przykładowym imieniem i nazwiskiem). Co więcej, oznacza ono w dosłownym tłumaczeniu „Kwieciste Dziecko”.
  • Zostało potwierdzone że Nemesis to Hanako Yamada z innej rzeczywistości, w której Ayano zabiła jej brata[11].
  • Nie uczęszczała do tej samej szkoły co Taro i Osana, ponieważ nie zdała egzaminu do Akademi High[12].
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M. Bennett, czyli ta sama osoba, która podkłada głos Asu i Muji. Co ciekawe, właśnie Asu, Muja i Hanako były pierwszymi zaprojektowanymi przez Aea rywalkami[13].
  • Prawdopodobnie będzie dwa lata młodsza od swojego brata, czyli będzie chodzić do pierwszej klasy i będzie o rok młodsza od Ayano[1].
  • Jako jedyna z rywalek, nie posiada „specjalnych” skarpetek. Są one takie, jak u innych uczennic (tj. białe i krótkie).
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Introduction Video” został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Hanakō Yamada, a głos mu podkładał Kiba Walker. Jednak nawet jeśli możliwość grania Yandere-kunem zostanie dodana lub Senpai będzie kobietą, Hanako będzie zawsze dziewczyną[14].
  • W alternatywnej rzeczywistości, gdyby Hanako miałaby pozbyć się Yandere-chan, każdego dnia próbowałaby dwóch różnych metod eliminacji, za każdym razem psując coś w komiczny sposób. Ostatecznie pozbyłaby się Ayano nieumyślnie, przez przypadek[15].
  • Kiedyś jej imieniem miało być Imouto Yamada

Przypisy[edytuj | edytuj kod]