FANDOM

Gaku Hikitsuriuczeń Akademi High School oraz delikwent.

Wygląd Edytuj

Gaku posiada blond włosy oraz bordowe oczy. Posiada bliznę na czole. Jego koszulka jest tego samego koloru co oczy i posiada nadruk feniksa. Ubrany jest także w marynarkę, spodnie i buty, które są częścią domyślnego męskiego mundurka, jednak jego strój jest bardziej obcisły. Na plecach nosi futerał z logiem Saikou Corp, a w nim łom.

Osobowość Edytuj

Gaku jest agresywny, po zauważeniu zabójstwa, bądź Yandere-chan ciągnącej/trzymającej zwłoki/części ciała, pobiegnie za nią, aby z nią zawalczyć. Jeśli on wygra, to Ayano zostanie zatrzymana, a ten zadzwoni po policję.

Informacje Edytuj

Nosi broń w torbie na plecach. Nie zawaha się jej użyć, w razie zagrożenia.

Większość czasu spędza w spalarni za szkołą, wraz z resztą delikwentów. Informacje o Gaku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Rutyna Edytuj

Gaku przychodzi do szkoły parę minut po 7:00 AM, po czym udaje się do swojej szafki, by przebrać buty. Następnie kieruje się w pobliże pieca, by porozmawiać z resztą delikwentów. O 8:30 AM udaje się do swojej klasy na lekcje. W trakcie przerwy obiadowej o 1:00 PM, ponownie idzie spotkać się z innymi delikwentami koło pieca. Wraca na lekcje parę minut przed 1:30 PM, gdzie zostaje do ich zakończenia o 3:30 PM. Nie bierze udziału w sprzątaniu szkoły, tylko od razu kieruje się z powrotem do pieca, gdzie zostaje do końca dnia.

Zadanie Edytuj

Gaku chce żeby Ayano odzyskała butelkę sake, którą mu skonfiskowano. Po otrzymaniu zadania, można w porze obiadowej wybrać się do gabinetu dyrektora, gdzie znajduje się ten alkohol i zwrócić delikwentowi jego własność.

Tematy konwersacji Edytuj

Nielubiane Edytuj

  • Fotografia
  • Sport
  • Plotkowanie
  • Przyjaciele
  • Czytanie

Lubiane Edytuj

  • Teatr
  • Sztuka
  • Koty
  • Sprawiedliwość
  • Przemoc
  • Samotność
  • Rodzina

Aktualizacje Edytuj

26 kwietnia 2018 Dodano Gaku.
15 sierpnia 2019 Dodano zadanie dla Gaku.