FANDOM

Biuro doradcy 1-11-17
Gabinet Pedagoga (ang. Counselor's Office) – jedno z pomieszczeń w Akademi High School.

WyglądEdytuj

Gabinet znajduje się na parterze szkoły, obok pokoju nauczycielskiego. Podłoga zakryta jest czerwoną wykładziną, na której, w centrum znajduje się biały dywan. Ściany mają biało-żółty kolor. Biurko znajduje się pod ścianą, między dwoma oknami, pomiędzy którymi są dyplomy. Na biurku znajdują się dokumenty, roślinka oraz laptop, wyprodukowany przez firmę Saikou Corp. W rogach pomieszczenia znajdują się krzaki w doniczkach, a pod pozostałymi ścianami znajdują się regały z segregatorami lub książkami. Po środku ustawione są na przeciw siebie dwie brązowe sofy, a między nimi znajduje się stoliczek na kawę.

ZastosowanieEdytuj

Yandere-chan nie może normalnie wejść do tego gabinetu, po podejściu do drzwi gabinetu pojawi się opcja zgłoszenia czegoś pedagogowi. Po akceptowaniu tej opcji protagonistka przeteleportuje się przed Genkę i będzie miała opcję zgłoszenia Kokony, dzięki czemu zostanie ona wydalona. Gdy Yandere-chan jest zakrwawiona lub obłąkana nie może wejść do gabinetu.

Genka spędza cały dzień w gabinecie.[1]

Jeśli gracz będzie delikwentem, wysłanie go do pedagoga skończy się natychmiastowym złym zakończeniem.[2]

CiekawostkiEdytuj

  • Gabinet pedagoga został dodany w aktualizacji z 1 października 2014 roku, ale został usunięty w aktualizacji z 1 grudnia 2014 roku.
    • Kolejny raz, gabinet został dodany w aktualizacji z 16 czerwca 2015 roku.
    • Dopiero w aktualizacji z 1 grudnia 2015 roku, dodano do gabinetu meble oraz pedagoga.
    • W aktualizacji z 1 maja 2016 roku biurko Genki zostało obniżone, a na nim został dodany laptop, przy którym pracuje Genka.
      • Wtedy na laptopie można było ujrzeć typową tapetę komputera z systemem Windows XP.
    • Od aktualizacji z 1 czerwca 2016 roku można w laptopie zauważyć program Microsoft Excel z danymi uczniów i nauczycieli.
      • Ten plik można odnaleźć w plikach gry.
    • W aktualizacji z 1 października 2017 roku zmieniono modele w gabinecie, na oryginalne.
    • W aktualizacji z 14 października 2018 roku usunięto możliwość wejścia do gabinetu i dodano dyplomy.

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/78jhsz
  2. https://youtu.be/y6c4Y-6vkJU