FANDOM

Fontanna 10-4-17
Fontanna (ang. Fountain) – obiekt w grze, który został dodany w aktualizacji 16 czerwca 2015. We wcześniejszych wersjach gry, fontanna znajdowała się przed bramą szkolną na samym środku ścieżki prowadzącej do budynku szkoły. Teraz znajduje się na dziedzińcu. Każdego ranka przy fontannie spotyka się większość uczniów, którzy ze sobą rozmawiają. Jest to również ulubiona lokacja Senpai'a, gdyż często tam przesiaduje. W fontannie można także utopić rywalkę.

ZastosowanieEdytuj

TKHwF
Istnieje możliwość utopienia rywalki w fontannie. Aktualnie można jedynie utopić Kokonę Harukę. W tym celu, należy najpierw podsłuchać rozmowy Kokony z Saki w poniedziałek, podczas przerwy na lunch. Gdy już podsłuchamy wystarczającą ilość informacji, możemy napisać do dziewczyny liścik, w którym informujemy, że chcemy się z nią spotkać przy fontannie i zostawić go w jej szafce. W określonym przez nas czasie, Kokona zjawi się przed fontanną. Wtedy mamy szansę na jej wyeliminowanie.

Ciekawostki Edytuj

  • W aktualizacji z 1 stycznia 2016, tuż pod fontanną można było znaleźć Megami Saikou, która siedziała w powietrzu, a za nią znajdowało się białe tło. Jednakże, została ona przeniesiona poza tereny szkoły w późniejszej aktualizacji.