Fonoholik (ang. Phone Addict) – jedna z osobowości w grze Yandere Simulator.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Ryuto w grze.png

Uczniowie posiadający tą osobowość prawie cały czas korzystają z telefonu. Gdy zobaczą zwłoki lub mordującą Yandere-chan, zrobią temu zdjęcie i wyślą je na policję.

Gdy uczeń wyśle zdjęcie Ayano ze zwłokami na policję, a ona nie zabije go i nie zniszczy telefonu, to otrzyma złe zakończenie, Wyeksponowana. Nawet po pozbyciu się wszystkich dowodów zbrodni, jeśli gracz nie zniszczy telefonu,otrzyma złe zakończenie. Po wysłaniu zdjęcia z samymi zwłokami, po chwili do szkoły przyjedzie policja.

Po nakierowaniu aparatu telefonu na fonoholika, będzie pozować jak dusza towarzystwa.

Każdy uczeń trzymający telefon i będący świadkiem morderstwa, wykona tej sytuacji zdjęcie i wyśle je na policję, ale z podwójnie mniejszą szybkością niż „natywni” fonoholicy.[1]

Jeśli fonoholik zobaczy zwłoki lub mordującą Yandere-chan, a nie będzie mieć przy sobie telefonu, zareaguje jak samotnik.

Posiadacze osobowości „Fonoholik”[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ta osobowość została dodana w aktualizacji z 2 lutego 2018 roku.
  • Przed aktualizacją z 20 lutego 2018 roku, wszystkie postacie w grze będące fonoholikami, były kobietami.
  • Koncept na tą osobowość został przedstawiony w filmie „The Origin of Midori Gurin”.
  • Gdy parę uczniów wysyła zdjęcia do policji, "Chase Camera" pokaże tego, który jest najbliżej zakończenia tej akcji.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

"O mój boże! To nie może się dziać!" Fonocholik będąc światkiem morderstwa.

"O mój boże! Czy to zwłoki?!" Fonoholik znajdując ciało.

"... hm ... chcesz czegoś ode mnie?" Komplementowane, gdy Ayano ma niską reputację

"Staram się wyglądać jak najlepiej!" Komplementowane, gdy Ayano ma średnią reputację.

"Dzięki! Powinniśmy czasem się spotkać!" Komplementowane, gdy Ayano ma wysoką reputację.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]