FANDOM

Fonoholik (ang. Phone Addict) – jedna z osobowości w grze Yandere Simulator.

OpisEdytuj

Ryuto w grze
Uczniowie posiadający tą osobowość prawie cały czas korzystają z telefonu. Gdy zobaczą zwłoki lub mordującą Yandere-chan, zrobią temu zdjęcie i wyślą je na policję.

Gdy uczeń wyśle zdjęcie Ayano ze zwłokami na policję, a ona nie zabije go i nie zniszczy telefonu, to otrzyma złe zakończenie, Wyeksponowana. Nawet po pozbyciu się wszystkich dowodów zbrodni, jeśli gracz nie zniszczy telefonu,otrzyma złe zakończenie. Po wysłaniu zdjęcia z samymi zwłokami, po chwili do szkoły przyjedzie policja.

Po nakierowaniu aparatu telefonu na fonoholika, będzie pozować jak dusza towarzystwa.

Każdy uczeń trzymający telefon i będący świadkiem morderstwa, wykona tej sytuacji zdjęcie i wyśle je na policję, ale z podwójnie mniejszą szybkością niż „natywni” fonoholicy.[1]

Jeśli fonoholik zobaczy zwłoki lub mordującą Yandere-chan, a nie będzie mieć przy sobie telefonu, zareaguje jak samotnik.

Posiadacze osobowości „Fonoholik”Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ta osobowość została dodana w aktualizacji z 2 lutego 2018 roku.
  • Przed aktualizacją z 20 lutego 2018 roku, wszystkie postacie w grze będące fonoholikami, były kobietami.
  • Koncept na tą osobowość został przedstawiony w filmie „The Origin of Midori Gurin”.
  • Gdy parę uczniów wysyła zdjęcia do policji, "Chase Camera" pokaże tego, który jest najbliżej zakończenia tej akcji.

PrzypisyEdytuj

  1. https://youtu.be/8t2eJI1ZKus