FANDOM

Dziedziniec 1-10-17
Dziedziniec (ang. Plaza) – lokacja w Akademi High School.

WyglądEdytuj

Dziedziniec znajduje się w centrum budynku szkoły. Znajdują się tam cztery chodniki, każdy prowadzący do szarych drzwi. Przy każdym chodniku znajdują się dwie, drewniane ławki, a obok nich są dwa krzaki. Po środku znajduje się fontanna. Dziedziniec otoczony jest drzewami wiśni, z których spadają różowe płatki kwiatów. Rival-chan stoi pod drzewem wiśni, również na wprost drzwi prowadzących do szafek.

RozgrywkaEdytuj

W przeszłości wielu uczniów rozmawiało na dziedzińcu, lecz aktualnie tylko tędy przechodzą do swoich klubów. Aktualnie tylko Taro Yamada i Musume Ronshaku spędzają większość czasu pozalekcyjnego na dziedzińcu. Musumu chodzi od drzwi do drzwi, wygłupiając się z telefonem, a Senpai siedzi siedzi na fontannie na wprost drzwi prowadzących do szafek, czytając książkę. Dusze towarzystwa, które zobaczyły zabójstwo bądź zwłoki przybiegną na dziedziniec, by zadzwonić na policję.

UtopienieEdytuj

Osobny artykuł: Utopienie
TKHwF
Zostawiając list w szafce ucznia, możemy go zaprosić na spotkanie koło fontanny. Kiedy się do niego dotrze, naciskając E możemy go utopić.

OtrucieEdytuj

Osobny artykuł: Otrucie
Kokoka stalkuje senpaia
W środę, o 13:03, Kokona uda się na dziedziniec, aby zjeść bento. Kiedy się tam pojawi, położy swój posiłek na ławce i ukryje się za drzewem, by podglądać Senpai'a, jednocześnie wygłaszając monolog na temat swoich uczuć względem niego. Wtedy możemy dodać trucizny do jej jedzenia. Kiedy Kokona wróci na swoje miejsce, zacznie jeść posiłek. Po krótkiej chwili od od wzięcia niewielkiego kęsa do ust, zacznie kaszleć, po czym upadnie na ziemię i umrze. Jeśli nie dodaliśmy trucizny do jedzenia, to Kokona po skończonym posiłku wróci do swojej klasy na lekcje.

Ta metoda eliminacji nie jest już dostępna: Kokona je swój posiłek tylko koło swojego klubu.

CiekawostkiEdytuj

Osana rozmawia z Senpaiem

Osana rozmawia z Senpai'em, w "Yandere Simulator: Past, Present and Future".

  • W każdym rogu dziedzińca znajduje się kaseta.
  • W starszej wersji gry zamiast dziedzińca przed szkołą znajdował się obszar bardziej wydłużony, wyglądem bardzo przypominający obecny dziedziniec.
  • W aktualizacji 24 maja 2015, dodany został mały, testowy dziedziniec. Miał on fontannę, szare chodniki, dwa automaty z napojami, kilka stolików i krzaki dookoła. Został on usunięty w późniejszych aktualizacjach.
  • W poprzednich wersjach gry, naciskając 6 w menu debugowania, teleportowało nas na dziedziniec w miejscu, gdzie możemy utopić Kokonę. Zostało to zmienione i teraz za pomocą tego klawisza teleportujemy się przed bramę szkoły.
  • W filmiku YandereDeva Yandere Simulator: Past, Present and Future, pokazana została scenka na dziedzińcu, w której Osana Najimi rozmawia z Senpai'em.