Duch Dziewczyny (ang. Phantom Girl) – jeden z pierwszych Easter Eggów w Yandere Simulator. Jej tożsamość zostanie ujawniona w przyszłości[1].

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Kiedy została po raz pierwszy wprowadzona do gry, miała przezroczystą skórę. Miała również taką samą fryzurę jak Ayano. Zawsze nosiła drugi domyślny mundurek.

Od aktualizacji z 23 września 2016, kiedy zrobi się jej zdjęcie, nie jest już przeźroczysta. Ma bladą skórę, rozdarty domyślny mundurek i nie posiada prawego buta. Jej włosy są brązowe i ma na nich Hitaikakushi, jej twarz jest całkowicie czarna oprócz jednego świecącego żółtego oka. Dookoła niej krążą dwie Hitodamy.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Pierwsza tragedia.

Kwiat został zerwany zbyt wcześnie.

Nie może jeszcze odpocząć.

Rola w grze[edytuj | edytuj kod]

Tryb Fabularny[edytuj | edytuj kod]

Pełni funkcje Easter Eggu. Można ją zobaczyć tylko jeśli gracz zrobi zdjęcie w damskiej łazience, na drugim piętrze. Nieważne w którym miejscu stoi Yandere-chan, Duch Dziewczyny zawsze będzie na nią patrzył.

Od aktualizacji z 16 czerwca 2015 Duch Dziewczyny znajduje się w łazience, ale kiedyś była pod drzewem zakochanych[2].

W przyszłości klub okultystyczny będzie mógł wejść z nią w interakcje[3].

Tryb 1980[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Tryb 1980.

W Trybie 1980 będzie pierwszą rywalką jak Osana Najimi w trybie fabularnym, jednak jej śmierć może być zamiast tego pokazana w intrze do trybu, aby uniknąć paradoksu czasowego[4].

Jeśli duch dziewczyny zostanie pierwszą rywalką, prawdopodobnie każda rywalka w Trybie 1980, będzie posiadała swoją "kanoniczną" metodę eliminacji. YandereDev potwierdził, że została zabita nożem[5], przez Ryobę Aishi na początku kwietnia 1989[6], więc jej "kanoniczną" metodą eliminacji, będzie oczywiście zabójstwo.

Jeśli jednak śmierć ducha dziewczyny zostanie pokazana jedynie w intrze do tego trybu, gracz prawdopodobnie, będzie mieć wolną rękę we wszystkich metodach eliminacji.

Halloweenowe DLC[edytuj | edytuj kod]

Na blogu na WordPress YandereDev napisał że po wydaniu oficjalnej gry, chciałby do niej zrobić dwa DLC, z czego drugim było by „Halloweenowe DLC”, dodające nowe rywalki, a wśród nich Ducha Dziewczyny, jednak niektóre informacje mogą być przestarzałe oraz dużo rzeczy może się jeszcze zmienić. Jej opis był taki:

„Ci z was, którzy znają fabułę Yandere Simulator, mogą wiedzieć o Easter Eggu Ducha. Matka Yandere-chan również była Yandere w liceum i zabiła uczennicę w jednej ze szkolnych łazienek. Gracz może zobaczyć Ducha Dziewczyny, którą zabiła matka Yandere-chan, gdy pójdzie do łazienki i zrobi zdjęcie. Ale, co jeśli ten duch będzie chciał się zemścić na matce Yandere-chan, krzywdząc jej córkę? Duch może zdecydować, by przekierować całą swoją moc, aby zyskać fizyczną formę i zacząć romansować z Senpai'em zanim Yandere-chan wyzna mu swoje uczucia. Podobnie jak sukkuba, Yandere-chan nie będzie w stanie "zabić" ducha i będzie musiała wyeliminować ją używając niekonwencjonalnych metod. Po raz kolejny być może klub okultystyczny byłby kluczem do pozbycia się jej.”

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Duch Dziewczyny znajduje się w grze horror, w pracowni komputerowej.
  • Duch Dziewczyny nie została wymyślona przez YandereDeva, a przez anonimowego fana gry[7], który najprawdopodobniej wzorował się na legendzie o Hanako-san[8]. YandereDev już wcześniej chciał dodać ducha[9], ale nie wiedział gdzie go umieścić[10].
  • Więcej informacji o niej będzie w trybie fabularnym, niż w trybie 1980[11].
  • Prawdopodobnie, nie będzie członkinią żadnego klubu.[12]
  • Kiedy jeszcze duch dziewczyny stała pod drzewem zakochanych i się przez nią przeszło, mundurek Ayano zmieniał się na jeden z dostępnych we wcześniejszych wersjach gry. Wtedy ten mundurek miał opis: Czerwono-czarny mundurek szkolny jest idealny dla ponurych, ciemnych i ostrych dziewczyn. Zostało to usunięte przez skargi graczy, gdyż żeby potem wrócić do domyślnego mundurka trzeba było zrestartować całą grę.
  • YandereDev stwierdził, że ona i Megami Saikou są początkiem i końcem wszystkiego. Duch Dziewczyny była początkiem, a Megami Saikou będzie końcem[13].
  • Duch Dziewczyny pojawia się tylko na zdjęciach co jest odniesieniem do miejskiej legendy według której duchy czasami pojawiają się na zdjęciach[14].
  • Jeśli ukradniemy Sakyu Basu pierścionek i pójdziemy pod drzewo zakochanych, czyli pod dawne miejsce pobytu ducha, usłyszymy kobiecy głos, mówiący „ten... pierścionek...”. Głos ten najprawdopodobniej należy do niej, ale nie wiadomo co by miała wspólnego z pierścionkiem Sakyu. Niektórzy fani spekulują że duch dziewczyny miał siostrę, która jest teraz matką Sakyu i Inkyu Basu, i była właścicielką pierścionka. Sakyu mogła odziedziczyć po matce pierścionek, więc Duch go rozpoznał.
  • W jej opisie jest napisane, że „Kwiat został zerwany zbyt wcześnie”. W Japonii słowo „Kwiat” jest odniesieniem do życia, bądź dziewictwa, co może oznaczać że „umarła zbyt wcześnie” lub „umarła jako dziewica”.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

<references>