FANDOM

Za kogo Ty się masz?/Szukasz kłopotów?/Nie jestem w nastroju./Czy to wygląda dla Ciebie jak klub? Spadaj./Czego chcesz, przegrywie?/Zjeżdżaj, przegrywie./Nie zmuszaj mnie do zrobienia Ci krzywdy./Uciekaj. Nie jesteś tu mile widziana./Czego?/Co z Tobą? Po zauważeniu Yandere-chan.
Odsuń się!/Spadaj!/Za blisko!/Skończ z tym!/Uciekaj! Podczas odpychania Yandere-chan.
Nawet o tym nie myśl!/Biegnij do mamusi, zanim coś Ci zrobię./Rozwalę Ci łeb./Chcesz oberwać?/Życie Ci niemiłe?/Dawaj, jeśli się odważysz. Kiedy Yandere-chan trzyma broń.
Nie wiesz, że zjadam takie dziewczynki jak ty na śniadanie? Specyficzny cytat delikwentek.
Tak, jak myślałem/am. Tchórz./Dużo gadania, mało działania, huh./Hahahaha... Wiedziałem/am, że brak Ci odwagi. Po schowaniu przez Yandere-chan broni.
Ahaha. Co jest z tym futerałem?/Hej, maestro... jesteś w drodze na koncert?/Niezły futerał, przegrywie./Wiesz, że wybrałaś najbardziej lamerski instrument, prawda?/Ooh, to jest drogie? Będziesz płakać, jeśli to rozwalę? Haha. Gdy Yandere-chan niesie futerał na wiolonczelę.
Idzie po nas!/Nie damy się tak łatwo!/Nie poddam się bez walki!/Jeśli mam iść do piekła, ty pójdziesz ze mną! Kiedy Yandere-chan niesie zwłoki bądź ich część.