FANDOM

Dairoku Surikizuuczeń Akademi High School oraz delikwent.

Wygląd Edytuj

Dairoku posiada blond włosy oraz szare oczy. Posiada bliznę w kąciku ust. Nosi koszulkę pasującą do koloru jego oczu. Oprócz tego, ubrany jest w marynarkę, spodnie oraz buty z domyślnego męskiego mundurka, jednak jego strój jest bardziej obcisły. Na plecach nosi futerał z logiem Saikou Corp, a w nim rurę.

Osobowość Edytuj

Dairoku jest agresywny, po zauważeniu zabójstwa, bądź Yandere-chan ciągnącej/trzymającej zwłoki/części ciała, pobiegnie za nią, aby z nią zawalczyć. Jeśli on wygra, to Ayano zostanie zatrzymana, a ten zadzwoni po policję.

Informacje Edytuj

Nosi broń w torbie na plecach. Nie zawaha się jej użyć, w razie zagrożenia.

Większość czasu spędza w spalarni za szkołą, wraz z resztą delikwentów. Informacje o Dairoku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RutynaEdytuj

Dairoku przychodzi do szkoły parę minut po siódmej, po czym udaje się do swojej szafki, by przebrać buty. Następnie kieruje się w pobliże pieca, by porozmawiać z resztą delikwentów. O 8:30 udaje się do swojej klasy na lekcje. W trakcie przerwy obiadowej o 13:00, idzie zjeść lunch z innymi delikwentami koło pieca. Wraca na lekcje parę minut przed 13:30, gdzie zostaje do ich zakończenia o 15:30. Nie bierze udziału w sprzątaniu szkoły, tylko od razu kieruje się z powrotem do pieca, gdzie zostaje do końca dnia.

Zadanie Edytuj

Dairoku uważa, że Ayano jest zbyt dobrze wychowana, żeby złamać szkolne zasady, więc żąda wykradzenia arkusza odpowiedzi z pokoju nauczycielskiego.

Tematy Konwersacji Edytuj

Lubiane Edytuj

  • Okultyzm
  • Fotografia
  • Nauka
  • Gry wideo
  • Anime
  • Cosplay
  • Memy
  • Sprawiedliwość
  • Brutalność
  • Szkoła
  • Samotność

Nielubiane Edytuj

Aktualizacje Edytuj

26 kwietnia 2018 Dodano Dairoku.
15 sierpnia 2019 Dodano zadanie dla Dairoku.