FANDOM

Ciężarki 15-2-17
Ciężarki (ang. Dumbbells) - jedne z broni dostępnych w grze Yandere Simulator.

Rozgrywka Edytuj

Ciężarki znajdują się przy bieżni, pomiędzy dwoma drzewami wiśni, obok fałszywą przewodniczącą klubu sportowego.

Jeśli Yandere-chan nienależy do klubu sportowego, to podczas noszenia ciężarków zostanie potraktowana przez uczniów jako złodziejka, przez co zostaną jej odjęte punkty reputacji.

Ciężarków nie można użyć podczas walki z heroicznym uczniem lub nauczycielem, wtedy mini gra zakończy się automatyczną przegraną.

Sprzętu nie można schować do ekwipunku z powodu jego dużych rozmiarów, jednak można go schować do futerału na wiolonczelę lub kosza na śmieci.

Zmiażdżenie Edytuj

Osobny artykuł: Zmiażdżenie.

Dzięki ciężarkom można zmiażdżyć rywalki (aktualnie jedynie Kokonę Harukę). Żeby ją zmiażdżyć należy posiadać co najmniej 2 poziom wychowania fizycznego, włożyć do wiadra ciężarki oraz zanieść je na dach. Gdy Kokona będzie rozmawiać przez telefon trzeba zrzucić na nią wiadro z ciężarkami w środku. Kokona po zmiażdżeniu dostaje wiadrem w głowę i umiera. Po zderzeniu słyszalny jest dźwięk uderzenia delikwentów w głowę Yandere-chan.

Animacje Edytuj

Animacje ciężarków różnią się w zależności od stanu psychiki Yandere-chan.

  • Wysoki stan psychiki: uderzenie ofiary w głowę.
  • Średni stan psychiki: powalenie ofiary na kolana i uderzenie jej w głowę.
  • Niski stan psychiki: powalenie ofiary na plecy, po czym wielokrotne uderzanie jej w głowę.
  • Zabójstwo z ukrycia: skręcenie karku ofierze.

Ciekawostki Edytuj

  • Ciężarki zostały dodane w aktualizacji z 15 czerwca 2016 roku.
  • Po uderzeniu kogoś ciężarkiem, to upadnie on w taki sam sposób w jaki upada Yandere-chan, gdy zaatakują ją delikwenci.
  • Ciężarek ma taką samą animację uderzania jak katana, łopata, siekiera, kij bejsbolowy i różdżka.
  • Po wyrzuceniu wiadra z ciężarkami na Kokonę i przyciśnięciu Q można zauważyć miażdżoną Kokonę.