FANDOM

Chojo Tekina (prawdziwe imię: Chojo Terajima) – uczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Chojo ma ciemnogranatowe włosy z długą grzywką po prawej stronie i ciemnofioletowe oczy z wyraźnie widocznymi cieniami pod nimi. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny uniform, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta, ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego.

OsobowośćEdytuj

Chojo jest tchórzem. Jeśli w samotności będzie świadkiem morderstwa, zacznie błagać Ayano by oszczędziła jego życie, w zamian za milczenie, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia nie będzie chciał z nią rozmawiać, bo będzie się bał, że ta skrzywdzi również i jego. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z osób która zatrzyma zabójczynię. Można z tego wywnioskować, że jest tchórzem tylko w pojedynkę, ale jeśli wie, że ma przewagę liczebną, bez wahania zaatakuje Ayano. Gdy zauważy samo ciało, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policję. Jeżeli będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, to zakryje twarz rękoma.

Według jego informacji, żaden uczeń nigdy nie widział jego prawej części twarzy. Z tego powodu powstały plotki, że chłopak próbuje swoją grzywką, ukryć bliznę lub brakujące oko.

CiekawostkiEdytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Jego imię i nazwisko (jap. 超常的な wym. Chojotekina) dosłownie oznacza „paranormalny”.