FANDOM

Borupen Saishikiuczeń Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Borupen ma czarne włosy oraz czerwone oczy. Nosi beret na głowie oraz ołówek za uchem. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny.

Osobowość Edytuj

Borupen jest mściwy. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policję. Jeśli jednak zauważy morderstwo ucznia z niską reputacją lub gnębicielki gdy jest przez nie dręczony, pogratuluje Yandere-chan i nikomu nic nie powie, jednak nie będzie chciał z nią rozmawiać. Jeśli zauważy same zwłoki, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policję. Jeśli zauważy zwłoki nielubianej osoby, powie że sobie na to zasłużyła i zrobi to samo co powyżej. Zirytowany zakryje twarz gdy Yandere-chan spróbuje zrobić mu zdjęcie.

InformacjeEdytuj

Zamyślony, melancholijny chłopak, który maluje mroczne, czasem wręcz chore ilustracje. Gdyby klub artystyczny nie istniał, dołączyłby do okultystycznego. Informacje o Borupenie, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RutynaEdytuj

Borupen przychodzi do szkoły o 7, po czym zmienia obuwie. Następnie udaje się przed klub okultystyczny, by rysować czaszkę. O 8 kieruje się do swojej klasy, czyli 3-1.

Podczas przerwy obiadowej idzie do klubu artystycznego i po dwudziestu kilku minutach wraca do swojej klasy. Gdy lekcje się kończą, Borupen sprząta szkołę i o 16 udaje się do swojego klubu, w którym pozostaje do zamknięcia placówki o 18.

Ciekawostki Edytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku.
  • Jego imię to gra słów „ボールペン” (bōrupen; długopis) oraz „彩色” (saishiki; kolor/obraz).
  • Choć w jego informacjach jest napisane, że byłby członkiem klubu okultystycznego jeśli klub artystyczny by nie istniał, to i tak po zamknięciu jego klubu, nie dołączy on do okultystycznego. YandereDev nie dodał, ani nie doda tego, ponieważ gra stałaby się bardziej skomplikowana niż powinna być[1].
  • Jest jedynym uczniem, z osobowością Mściwy.

PrzypisyEdytuj

  1. Dowód bor