FANDOM

Beshi Takamineuczennica Akademi High School.

WyglądEdytuj

Beshi ma włosy związane w kucyk. Jedna połowa włosów jest w kolorze lazurowym, a druga jest w jasnej zieleni. Jej oczy są szmaragdowe. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej.

OsobowośćEdytuj

Beshi jest duszą towarzystwa. Jeśli będzie świadkiem morderstwa lub zauważy zwłoki, pobiegnie na dziedziniec i zadzwoni na policję. Gdy jednak znajduje się w grupie, może być jedną z tych osób, które przyszpililą Yandere-chan do ziemi. Jeżeli widziała Yandere-chan podczas dokonywania zbrodni, zacznie o niej plotkować następnego dnia oraz nie będzie można z nią rozmawiać.

RutynaEdytuj

Beshi po przyjściu do szkoły, zmienia obuwie i idzie poćwiczyć na swojej gitarze przy jednym ze szkolnych magazynów. O 8 idzie do swojej klasy - 2-2. Na przerwie obiadowej również ćwiczy na gitarze, a po niej wraca do klasy, w której pozostaje do 13:30, a następnie bierze udział w sprzątaniu szkoły. Potem idzie do swojego klubu i ćwiczy z resztą członkiń klubu.

InformacjeEdytuj

Basistka zespołu Strawberry Thieves. Preferuje proste instrumenty, takie jak marakasy, trójkąty czy dzwonki. Nie ma problemu z zmianą instrumentu w trakcie trwania utworu. Informacje o Beshi, po wysłaniu jej zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

3 września 2018 Dodano Beshi, jednak jest ona zablokowana dla gracza.
7 września 2018 Dodano portret Beshi.
13 września 2018 Zmieniono portret Beshi.
22 września 2018 Ponownie zmieniono portret Beshi.
14 października 2018 Oficjalnie dodano Beshi.
17 października 2018 Ponownie zmieniono portret Beshi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię jest grą słów „ベーシスト” (beshisuto; basista) i „高峰” (takamine; wysoki szczyt). Możliwe, że jej nazwisko pochodzi od firmy tworzącej instrumenty: „Takamine”, która również produkuje gitary basowe.
  • 7 września 2018, portret Beshi był portretem Dory Tamamoto, ale później zostało to zmienione.
  • Jest fanką brytyjskiego zespołu The Beatles.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/f1lnk7