FANDOM

W grzeEdytuj

Nic nie czuję.
Odkąd pamiętam, nigdy nie czułam żadnych emocji.
Przy ludziach udawałam normalną, ale w środku czułam kompletną pustkę.
Nie jest to takie straszne, jak się wydaje.
Wiem, że jestem rozbita, ale nie obchodzi mnie to. To dla mnie norma.
Ale wszystko zmieniło się, gdy poznałam jego... mojego Senpaia.
Po raz pierwszy w życiu coś poczułam. Silne pożądanie. Tęsknotę. Pragnienie. Żądzę.
Nareszcie rozumiem jak to jest być człowiekiem. Jak to jest być żywym.
Uzależniłam się od tego co do niego czuję, nie dbam o nic więcej. On jest dla mnie wszystkim.
A teraz ktoś próbuję mi go odebrać.
Ona go pragnie, ale nie w ten sam sposób w jaki ja pragnę jego. Ona go nie docenia, nie to co ja. Ona na niego nie zasługuje. On należy do mnie i tylko do mnie.
Ona nauczyła mnie nowej emocji... wściekłości.
Chcę ją powstrzymać.
Chcę ją skrzywdzić.
Chcę ją zabić.
Zrobię wszystko dla Senpaia. Nie pozwolę, aby ktoś stanął pomiędzy nami. Nie dbam o to, co muszę zrobić. Nie dbam o to, kogo muszę skrzywdzić. Nie obchodzi mnie ile i czyją krew muszę przelać. Nie pozwolę nikomu zabrać go ode mnie. Nic innego nie ma znaczenia. Nikt inny nie ma znaczenia.
Senpai będzie mój. Nie ma innego wyboru.  Yandere-chan w aktualnym intrze, na początku gry.
Znamy się?
Masz z tym jakiś problem?
Mit, który mówi, że jeśli wyznasz komuś miłość pod tym drzewem w piątek to gwarantuje, że ta osoba zaakceptuje twoje uczucia?
Czemu mi to mówisz?
Kim jesteś?
Słyszałam plotki o tobie. Szantażujesz dziewczyny i sprzedajesz zdjęcia majtek chłopakom. Nikt nie zna twojego prawdziwego imienia.
Jesteś obrzydliwa. Yandere-chan w rozmowie z Info-chan w aktualnym intrze.
Dlaczego w ogóle chciałaś, aby zginęła?
Co masz na myśli? Yandere-chan rozmawiająca z Info-chan w cutscence po zabiciu Osany. w filmiku "What's Next for Yandere Simulator"
...n...n-nie...cz-czekaj... Yandere-chan, gdy zostanie przyłapana przez nauczycielkę lub Senpai'a.
Teraz Senpai już nigdy nie mnie pokocha. Yandere-chan, gdy Senpai zobaczy jak kogoś zabija.
Już nigdy więcej nie spojrzę mojemu Senpaiowi w twarz... Yandere-chan, gdy Senpai każe jej zostawić go w spokoju.
Senpai mnie zauważył...W najgorszym momencie... Yandere-chan, gdy Senpai zauważy, że dziewczyna trzyma broń.
Nie powinien widzieć mnie w takim stanie... Yandere-chan, gdy Senpai zobaczy ją, będąca we krwi.
Teraz wie, jaka naprawdę jestem... Yandere-chan, gdy Senpai zobaczy ją obłąkaną albo śmiejącą się.
Nie ma mowy, aby mi to wybaczył... Yandere-chan kiedy Senpai przyłapie ją na robieniu zdjęć majtek.
Zrób to. Yandere-chan kiedy każe swojej niewolnicy zabić obecną rywalkę.
Uch... Płyta jest porysowana. Yandere-chan po zagraniu w grę na konsoli.

Tak. Słyszałam jak rozmawiałaś z Saki. Chcę ci pomóc rozwiązać twój problem. Co twój ojciec ci robi?
Więc co on robi kiedy się upije?
Co?
Twój ojciec ma długi?
Lichwiarze...
Jaka jest nazwa firmy, u której twój ojciec pożyczył pieniądze?
Oczyszczę twojego ojca z długów.
Będziesz zaskoczona.
Nie ma za co. Yandere-chan podczas oferowania pomocy Kokonie.

Obejrzyj ten filmik.
Nie skrzywdziłam jej...
...jeszcze.
Jeżeli chcesz ją jeszcze zobaczyć, musisz zrobić to co ci powiem.
Uwolnij wszystkich swoich klientów z długów.
Każdego dnia jeśli, któryś z twoich klientów zostanie zadłużony, odetnę jeden palec twojej córce. Jeśli chcesz ją z powrotem w jednym kawałku, musisz zareagować natychmiast.
Dobra decyzja. Yandere-chan w rozmowie z ojcem Musume Ronshaku.

Tak.
Nie mogę ci powiedzieć.
Nie ma za co.
Jest jedna rzecz, o którą chciałabym cię zapytać. Proszę, spotkaj się ze mną w moim domu, przed lekcjami. Mam coś tobie ważnego do powiedzenia. Yandere-chan w rozmowie z Kokoną.

Dzięki.
Za granicą.
Radzę sobie.
Tak. Chodzi o chłopaka z klasy 3-2. Chłopaka, w którym jesteś zakochana.
J...Ja czuję coś do niego...Nigdy wcześniej tak się nie czułam z czyjegoś powodu...i nie mogę znieść myśli o zobaczeniu go...z kimś innym...Wiem, że to samolubna prośba...ale...proszę...nie zabieraj mi go. Pozwól mi spróbować zdobyć jego serce.
Dziękuję!
Nie martw się...Zrobię to! Yandere-chan podczas rozmowy z Kokoną w swoim domu.
Ja...przepraszam, że mówie ci to w ten sposób, ale...Nie mogę dłużej milczeć. Wiem, kto jest odpowiedzialny za to, przez co przechodzisz. Proszę, spójrz na to zdjęcie.
To jest osoba, która szerzy plotki o tobie i rujnuje twoją reputację. Obawiam się, że ... oni nie zamierzają przestać ... dopóki ... nie zniszczą twojego życia. Yandere-chan w rozmowie z Horudą.
Wiedząc, że mysz któregoś dnia wyjdzie z dziury i zdobędzie ser... Wypełnia cię Determinacją Ayano analizując ser z magazynu.

InneEdytuj

Chcę mojego Senpaia z powrotem.
Autorstwa Yandere-chan.
Zgubiłam mojego Senpaia.
Chcę go z powrotem. Yandere-chan na początku filmiku „I Want My Senpai Back”.
Widziałaś mojego Senpaia?
OK. I tak dziękuję. Yandere-chan do Kokony i Kuu w „I Want My Senpai Back”.
Powinnaś przestać. Yandere-chan do Midori w „I Want My Senpai Back”.
Nie obchodzi mnie to. To nie mój Senpai. I tak dziękuję. Yandere-chan do nauczycielki w „I Want My Senpai Back”.
...I tak dziękuję... Yandere-chan do Pippi w „I Want My Senpai Back”.
Nikt nie widział mojego Senpaia. Co jeśli już go nigdy nie zobaczę? Co jeśli nikt go nigdy nie odnajdzie?
Mój biedny Senpai. Tak bardzo za nim tęsknię. Leżąca Yandere-chan w „I Want My Senpai Back”.
Zgubiłam mojego Senpaia i nikt go nie widział.
Ma ciemne włosy, rozmarzone oczy i- WIDZIAŁAM MOJEGO SENPAIA. Yandere-chan do Info-chan w „I Want My Senpai Back”.
TY. UKRADŁAŚ MOJEGO SENPAIA. Yandere-chan do Osany w „I Want My Senpai Back”.
Kocham mojego Senpaia. Yandere-chan na zakończenie filmiku „I Want My Senpai Back”.
Morderstwa? Jakie morderstwa, panie oficerze? Och, TE morderstwa! Przykro mi, ale nie wiem nic na temat morderstw. Nie jestem morderczynią ani nikim w tym rodzaju. Nie jestem w ogóle dobrze zaznajomiona w morderstwie! Jedyne co wiem to to, że nie jestem zdolna do takich rzeczy! Czemu pan mnie pyta czy wiem coś na temat tych morderstw? Jestem niewinną uczennicą! Uczennice nie mogą być morderczyniami, chcę po prostu chodzić do szkoły i uczyć się różnych rzeczy, tak jak każda inna uczennica! Kto w ogóle ma czas na mordowanie ludzi? Musimy uczyć się na testy! Mordowanie ludzi tylko marnowałoby cenny czas, a zwłaszcza dla nas, uczennic! Czy sugeruje pan, że dziewczyny takie jak ja mogą być morderczyniami? Cóż za okropieństwo! Yandere-chan pod koniec filmiku „Fingerprints, Gloves, Framing in Yandere Simulator”.