StudentUnknown.png

W tym artykule znajdują się informacje, które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze podczas czytania go.

Asu Rito (jap. リート アス) – przyszła i piąta rywalka w grze Yandere Simulator, przewodnicząca klubu sportowego, i kapitan drużyny pływackiej, oraz uczennica Akademi High School.[2]

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Asu, autorstwa Aea

Oryginalny model[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny model Asu został zaprojektowany przez Druelbozo. Posiada blond włosy, sięgające do ramion. Jej oczy są błękitne, a skóra opalona. Na głowie nosi czarne gogle pływackie ze złotymi szkiełkami, zaś na jej rękach są czarne frotki ze złotymi paskami. Na biodrach dziewczyny jest zawiązana złoto-czarna bluza, a pod spódnicą ma złoto-czarne spodenki. W plikach gry biust Asu to 1,5. Jej skarpetki są czarne ze złotymi paskami. Ubiera się w domyślny żeński mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną przepaskę z wizerunkiem pływaka, symbolizującą to, że jest przewodniczącą klubu sportowego.

Oryginalny wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Asu został zaprojektowany przez Aea. Początkowo Asu miała mieć włosy spięte w kucyk, bluzę nosić na ramionach, zamiast skarpetek, podkolanówki, a zamiast normalnych butów, sportowe trampki.

Męski odpowiednik[edytuj | edytuj kod]

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Asu - Aso Rito. Posiadał on taką samą fryzurę co ona, błękitne oczy. Nosił gogle, frotki, bluzę, takie jak u Asu i złoty podkoszulek. Ubiera się w domyślny męski mundurek, ale bez czarnej bluzki, a na lewym ramieniu miał czerwoną przepaskę z wizerunkiem pływaka, symbolizującą to, że jest przewodniczącym klubu sportowego.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Asu jest przewodniczącą szkolnego klubu sportowego. Jest najlepszym sportowcem w regionie i większość jej kolegów z klasy przewiduje, że za kilka lat będzie wygrywać złote medale na Olimpiadzie.

Asu nie będzie uczęszczać do szkoły, aż do piątego tygodnia rozgrywki, ale szybko zaprzyjaźni się ze Senpai'em. Senpai będzie czuł się wyczerpany po ostatnich, czterech tygodniach i kilka ćwiczeń może być tym czego potrzebował, aby przestać myśleć o niedawnych wydarzeniach.

Jej radosna i energiczna natura sprawia, że bardzo łatwo jest jej zawierać nowe przyjaźnie - lub znaleźć drogę do czyjegoś serca. Jej niefrasobliwa natura i świetlisty uśmiech, mogą natychmiast skraść Senpai'owi serce...

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Na oficjalnej stronie gry Asu ma osobowość „Energiczna i Konkurencyjna”. Ma być przedstawiona jako pozytywna i porywcza dziewczyna. YandereDev napisał, że będzie typową Genki-chan (dokładnie nazwał ją Genki Girl, ale jest to błąd, gdyż słowo Genki pochodzi z japońskiego), co po polsku oznacza wysportowaną dziewczynę.[2]

Jest pozytywnie nastawiona do ludzi i w każdym stara się znaleźć coś dobrego.[3]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Senpai[edytuj | edytuj kod]

Ze względu na to, że jest jedną z rywalek, dziewczyna żywi do niego uczucia i będzie chciała mu je wyznać pod koniec swojego tygodnia, czyli w piątek.

Wielbiciel[edytuj | edytuj kod]

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem.

Osana Najimi[edytuj | edytuj kod]

Asu poznała tylko dobrą stronę Osany (nie tą tsundere), więc uważa ją za towarzyską, przyjacielską dziewczynę.

Amai Odayaka[edytuj | edytuj kod]

Ma ją za bardzo uroczą młodą damę.

Kizana Sunobu[edytuj | edytuj kod]

Wiele razy widziała jej snobizm i egoizm, jednak nie ma do niej oto pretensji. Stara się dostrzec jej dobrą stronę, zwłaszcza jej talent aktorski.

Oka Ruto[edytuj | edytuj kod]

Asu uważa że Oka jest po prostu nierozumiana i chciałaby by żeby wyszła ze swojej skorupy i zaprzyjaźniła się z innymi uczniami.

Muja Kina[edytuj | edytuj kod]

Asu ma o niej takie samo zdanie jak o Amai.

Mida Rana[edytuj | edytuj kod]

Uważa że jest bardzo niesmaczna, jednak zbytnio nie zaprząta tym sobie głowy.

Hanako Yamada[edytuj | edytuj kod]

Ma takie samo zdanie o niej, jak o Osanie.

Megami Saikou[edytuj | edytuj kod]

Asu czuje wobec niej respekt, jak prawie każdy w szkole. Trudno byłoby znaleźć w szkole osobę, która nie podziwia i nie szanuje Megami.[4]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jej imię i nazwisko w języku japońskim oznaczają „sportowiec” (jap. アスリートwym. asuriito).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M. Bennett, czyli ta sama osoba, która podkłada głos Mujy i Hanako. Co ciekawe, właśnie Asu, Muja i Hanako były pierwszymi zaprojektowanymi przez Aea rywalkami.
  • Pierwotnie miała być czwartą w kolejności rywalką, lecz według filmu YandereDeva będzie piątą.[5]
  • Nie pojawia się przez pierwsze cztery tygodnie, ponieważ trenuje do olimpiady.[6]
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Introduction Video” został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Asō Rito, a głos mu podkładał Sean Chiplock. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Asu jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • W alternatywnej rzeczywistości, gdyby Asu miałaby pozbyć się Yandere-chan, najprawdopodobniej utopiłaby ją.[7]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]